Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13883
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСорокіна, В. М.-
dc.date.accessioned2022-03-05T14:27:03Z-
dc.date.available2022-03-05T14:27:03Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСорокіна В. М. Особливості невербального спілкування в діяльності вчителя / В. М. Сорокіна // Наука і освіта. – 2010. – №8. – С. 29-33.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13883-
dc.description.abstractРоботу присвячено вивченню особливості жестикуляції як одного з провідних компонентів невербального спілкування в діяльності педагога. The work is devoted to the study of the peculiarities of gestures as one of the leading components of nonverbal communication in the activities of the teacher.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectневербальні засоби спілкуванняuk
dc.subjectвиразні рухиuk
dc.subjectжестиuk
dc.subjectзакрита позиціяuk
dc.subjectзахисні бар’єриuk
dc.subjectnon-verbal means of communicationuk
dc.subjectexpressive movementsuk
dc.subjectgesturesuk
dc.subjectclosed positionuk
dc.subjectprotective barriersuk
dc.titleОсобливості невербального спілкування в діяльності вчителяuk
dc.title.alternativeFeatures of nonverbal communication in the activities of the teacheruk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sorokina V. 2010.pdf93.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.