Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВороновська, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorVoronovskaya, Olga Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2022-03-02T17:05:17Z-
dc.date.available2022-03-02T17:05:17Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВороновська О. В. Музична культура як вид інформаційної діяльності / О. В. Вороновська // Музика в системі мистецької освіти: взаємини та протидії : матеріали Всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації у галузі мистецтвознавства, музикознавства, музичної педагогіки, м. Одеса, 15 березня – 23 квітня 2021 р. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 41-44.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13871-
dc.description.abstractУ статті визначена роль музичної культури в процесі створення, використання й збереження генерованих нею інформаційних ресурсів. Різні види інформаційної діяльності музичної культури є джерелами формування як професійних, так і непрофесійних потреб в інформаційному задоволенні текстами творів. Один з підвидів інформаційно-творчої діяльності в музичній культурі – художньо-творчий – передбачає аналіз інформаційних ресурсів як самих композиторів, так і музикознавців, і музичних критиків. Разом з тим слід звернути увагу на те, що в число творців крім уже зазначених, входять і музиканти-виконавці, оскільки щораз інтерпретуючи задуми композитора, вони як би заново створюють їхні тексти творів. Другий вид інформаційної діяльності – інформаційно репродуктивний – припускає виникнення інформаційних потреб, які спрямовані на передачу вже наявних накопичених знань (інформаційних ресурсів) іншим споживачам. У музичній культурі до них можуть бути віднесені музикознавці, педагоги музичних навчальних закладів, лектори і т.д. До третього виду інформаційної діяльності – інформаційноспоживчого – відносимо слухачів, для яких споживання інформації пов’язане в першу чергу зі сприйняттям і «присвоєнням» музичної інформації.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»uk
dc.subjectмузична культураuk
dc.subjectінформаційні ресурсиuk
dc.subjectінформаційно-творча діяльністьuk
dc.subjectмузична інформаціяuk
dc.titleМузична культура як вид інформаційної діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voronovskaya Olga Volodymyrivna 2021.pdf3.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.