Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13844
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пономарьова, Віра Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Ponomaryova, Vira Anatolyivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-23T14:03:57Z | - |
dc.date.available | 2022-02-23T14:03:57Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Пономарьова В. А. Модель процесу формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення учнів початкових класів. / В. А. Пономарьова // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 205-210. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13844 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема розробки моделі реалізації методики формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення учнів 3-4 класів, яка базується на модульно-блоковій організації навчального процесу з англійської мови. Створена модель розрахована на опрацювання чотирьох модулів упродовж двох років. Кожний модуль містить блоки уроків, аналогічних за структурою розподілу часу на виконання завдань певного типу. Водночас, ця структура змінюється в порівнянні між модулями. Змінною є також кількість уроків у блоках між модулями. Так, кожний блок модулів 1 і 4 складається з трьох уроків, а модулів 2 і 3 - з чотирьох уроків, що пояснюється особливостями навчального матеріалу. The article analyzes the problem of developing the model of realizing methods of forming rhythmic and intonational constituent of English speech of the 3-4 th-grade pupils. The model is based on the module-block principle of organizing educational process of learning English. The created model includes four modules to be worked on during two years. Every module consists of blocks of lessons analogical in the structure of allotting time for doing tasks of certain type. At the same time, their structure changes fromone module to another. The amount of lessons in modules blocks also varies. Thus, every block of modules 1 and 4 consists of three lessons, whereas modules 2 and 3 have four lessons, which depends on educational material. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | ритміко-інтонаційна складова англійського мовлення | uk |
dc.subject | модульно-блокова організація навчального процесу | uk |
dc.subject | змістовий модуль | uk |
dc.subject | ритміко-інтонаційні вправи | uk |
dc.subject | учні 3-4 класів | uk |
dc.subject | rhythmic and intonational constituent of English speech | uk |
dc.subject | module-block organization of educational process | uk |
dc.subject | rhythmic and intonational exercises | uk |
dc.subject | content module | uk |
dc.subject | the 3-4 th -grade pupils | uk |
dc.title | Модель процесу формування ритміко-інтонаційної складової англійського мовлення учнів початкових класів | uk |
dc.title.alternative | The model of forming the rhythmic and intonational constituent of englishs peechof primaryschool pupils | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2010 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
V.A. Ponomaryova.pdf | 136.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.