Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13830
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мурована, Н. М. | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-22T12:43:47Z | - |
dc.date.available | 2022-02-22T12:43:47Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Мурована Н. М. Педагогічне діагностування професійної компетентності вчителів музики в умовах підвищення кваліфікації / Н. М. Мурована // Наука і освіта. – 2010. – №7. – С. 159-162. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13830 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості проведення педагогічної діагностики професійної компетентності вчителів музики в умовах підвищення кваліфікації за допомогою аналізу досвіду роботи в даному напряму Інституту післядипломної освіти Севастопольського міського гуманітарного університету. The article presents peculiarities of pedagogical diagnosing professional competence of Music teachers in terms of refresher training by means of analyzing work experience of Sevastopol Municipal Humanitarian University of Postgraduate Education in this direction. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | професійна компетентність | uk |
dc.subject | ключові компетенції вчителя музики | uk |
dc.subject | діагностика | uk |
dc.subject | моніторинг | uk |
dc.subject | діагностичні матеріали | uk |
dc.title | Педагогічне діагностування професійної компетентності вчителів музики в умовах підвищення кваліфікації | uk |
dc.title.alternative | Pedagogical diagnosing professional competenceof music teachers in terms of refresher training | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2010 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
N.M. Murovana.pdf | 73.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.