Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1381
Title: | Формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів |
Other Titles: | Formation of consistency of the future preschool educators’ professional and pedagogical knowledge |
Authors: | Кононенко, Наталія Вячеславівна Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna |
Keywords: | системність знань професійно-педагогічні знання модель педагогічні умови етапи експериментальна методика майбутні вихователі дошкільних навчальних закладів consistency of knowledge professional and pedagogical knowledge model stages experimental methods future preschool educators |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Кононенко, Н. В. Формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Наталія Вячеславівна Кононенко; наук. кер. А. М. Богуш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2017. – 284 с. |
Abstract: | У дисертації вперше визначено модель формування системності професійно-педагогічних знань майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів, що містить педагогічні умови (інтеграція змісту навчальних дисциплін за базовими педагогічними поняттями, що відображають властивості предмета майбутньої професійної діяльності вихователя; наявність дослідницьких завдань, що вимагають розгляду варіативності педагогічних явищ відповідно до їх функцій у майбутній професійній діяльності вихователя; надання студентам вільного вибору в процесі проектування педагогічних ситуацій з майбутньої професійної діяльності вихователя і способів її здійснення) та етапи (адаптовно-орієнтувальний, структурно-функційний, системно-інтегрувальний етапи) їх опрацювання. The model enabling the formation of consistency of the future preschool educators’ professional and pedagogical knowledge has been determined for the first time in the dissertation; it comprises pedagogical conditions (integration of the contents of academic disciplines based on the pedagogical notions which reflect properties of the subject of preschool educator’s future profession; presence of the research tasks which require consideration of variability of pedagogical phenomena according to their functions within preschool educator’s future professional activity; giving students a free choice in the process of modeling pedagogical situations within preschool educator’s future professional activity and ways of its realization) and stages (adaptive-orientational, structural-functional, system-integrating) of its processing. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1381 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кононенко Наталія Вячеславівна.pdf | 6.25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.