Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13672| Назва: | Визначення особливостей емоційно-оцінного компонента ставлення молодших школярів до навчання |
| Автори: | Гузь, Наталія Василівна Фалько, Н. М. Falko, N. M. |
| Ключові слова: | психологічне ставлення особистості молодші школярі ставлення до навчання емоції |
| Дата публікації: | 2012 |
| Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
| Бібліографічний опис: | Гузь Н. В. Визначення особливостей емоційно-оцінного компонента ставлення молодших школярів до навчання / Н. В. Гузь, Н. М. Фалько // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 3. – С. 42-46. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються деякі теоретичні підходи до вивчення емоційно-оцінного компонента ставлення молодших школярів до навчання. Подано результати дослідження особливостей емоційно-оцінного компонента ставлення молодших школярів до навчання. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13672 |
| Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Huz.pdf | 422.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.