Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13656
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛюбченко, Н. В.-
dc.date.accessioned2022-02-04T14:45:26Z-
dc.date.available2022-02-04T14:45:26Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЛюбченко Н. В. Функціональний стан головного мозку як чинник адаптації студентів до навчання у вищих навчальних закладах / Н. В. Любченко // Наука і освіта. – 2010. – №6. – С. 118-122.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13656-
dc.description.abstractУ статті обговорюються результати просторової організації діяльності головного мозку, аналізуються фонові ритми ЕЕГ як факторів адаптації студентів першихкурсів до навчання у вищих навчальних закладах. The article discusses some results of spatial organization of the brain activity; analyzes background EEG rhythms as а factor of 1 st-year students’ adaptation to education at institutions of higher educationauk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectмозокuk
dc.subjectадаптація до навчанняuk
dc.subjectфактори адаптаціїuk
dc.subjectbrainuk
dc.subjectadaptation to educationuk
dc.subjectfactors of adaptationuk
dc.titleФункціональний стан головного мозку як чинник адаптації студентів до навчання у вищих навчальних закладахuk
dc.title.alternativeThe functional state of the brain as a factor of student’s adaptation to education at higher educational institutionsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
N.V. Lubchenko 2010.pdf101 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.