Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13629
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄременко, Тетяна Євстафіївна-
dc.contributor.authorYeremenko, Tetyana Yevstafiyivna-
dc.contributor.authorЛук'янченко, Ірина Олегівна-
dc.contributor.authorLukyanchenko, Iryna Olegivna-
dc.date.accessioned2022-02-04T11:47:47Z-
dc.date.available2022-02-04T11:47:47Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЄременко Т. Є. Лекційний дискурс: стратегії реалізації / Т. Є. Єременко, І. О. Лук’янченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 119-122.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13629-
dc.description.abstractУ статті розглянуто лекційний дискурс як специфічну форму комунікативної взаємодії лектора та студента. Комунікативні та прагматичні цілі лекційного дискурсу зумовлюють його характерні риси та впливають на вибір стратегій його реалізації. Виокремлено когнітивні, метакогнітивні та комунікативні стратегії реалізації лекційного дискурсу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectлекційний дискурсuk
dc.subjectкогнітивні, метакогнітивні та комунікативні стратегіїuk
dc.titleЛекційний дискурс: стратегії реалізаціїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yeremenko.pdf578.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.