Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13629
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єременко, Тетяна Євстафіївна | - |
dc.contributor.author | Yeremenko, Tetyana Yevstafiyivna | - |
dc.contributor.author | Лук'янченко, Ірина Олегівна | - |
dc.contributor.author | Lukyanchenko, Iryna Olegivna | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-04T11:47:47Z | - |
dc.date.available | 2022-02-04T11:47:47Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Єременко Т. Є. Лекційний дискурс: стратегії реалізації / Т. Є. Єременко, І. О. Лук’янченко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2012. – № 1. – С. 119-122. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13629 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто лекційний дискурс як специфічну форму комунікативної взаємодії лектора та студента. Комунікативні та прагматичні цілі лекційного дискурсу зумовлюють його характерні риси та впливають на вибір стратегій його реалізації. Виокремлено когнітивні, метакогнітивні та комунікативні стратегії реалізації лекційного дискурсу. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | лекційний дискурс | uk |
dc.subject | когнітивні, метакогнітивні та комунікативні стратегії | uk |
dc.title | Лекційний дискурс: стратегії реалізації | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2012 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yeremenko.pdf | 578.02 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.