Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13615
Title: | Взаємозв'язок рівня рухової активності і самопочуття учнів міських загальноосвітніх навчальних закладів |
Other Titles: | Interconnection of moving activity level and feelings of schoolchildren of city institutions of comprehensive education |
Authors: | Гозак, С. В. Калиниченко, Ірина Олександрівна |
Keywords: | рухова активність самопочуття діти шкільного віку загальноосвітні навчальнізаклади moving activity feelings school age children institutions of comprehensive education |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського" |
Citation: | Гозак С. В. Взаємозв'язок рівня рухової активності і самопочуття учнів міських загальноосвітніх навчальних закладів / С. В. Гозак, І. О. Калиниченко // Наука і освіта. – 2010. – №6. – С. 55-58. |
Abstract: | У статті наведено результати досліджень щодо встановлення тенденцій спрямованості рівня рухової активності й оцінки самопочуття учнів загальноосвітніх навчальних закладів протягом навчання та виявлення взаємозв'язку між цими показниками. Встановлено тенденцію до зниження рівня рухової активності і самопочуття дітей за період від молодшого до старшого шкільного віку, яка більш виражена і набуває статистично достовірних значень у групі дівчат (р≤0,001). У статевому аспекті хлопці відрізняються більш високим рівнем рухової активності в середньому шкільному віці (р≤0,001), а дівчата – більш високою оцінкою самопочуття в молодшому шкільному віці (р≤0,05). The article presents some research results on determining tendencies in the direction of the moving activity level and assessment of feelings of pupils of comprehensive schools during an academic year; reveals interconnection between these indices. There is a tendency to the decrease of the moving activity level and feelings of children during an academic year at school. This tendency is expressed more in girls groups (p≤0,001). It has been established that boys display a higher levels of moving activity at a middle school age (p≤0,001), while girls – a higher assessment of feelings at a junior school age (р≤0,05). |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13615 |
Appears in Collections: | 2010 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
S.V. Gozak 2010.pdf | 104.13 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.