Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13575
Title: | Specific thoughts and suggestions on some issues in the development of confucius institute |
Other Titles: | Конкретні думки та пропозиції щодо деяких питань розвитку інституту Конфуція |
Authors: | Zong Chengju |
Keywords: | Confucius Institute teaching staff teaching quality development approaches and measures Інститут Конфуція викладачі якість викладання підходи та заходи розвитку |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky & Harbin Engineering University |
Citation: | Zong Chengju Specific thoughts and suggestions on some issues in the development of confucius institute / Zong Chengju // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育前沿研究): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2020. – Issue 6. – Р. 108-112. |
Abstract: | Confucius Institutes have been developing for more than sixteen years. During this period, they have experienced a number of explorations and vigorous achievements. At present, Confucius Institute has entered the stage of “deep cultivation and fine work”and faces new challenges. To formulate the development strategy in light of local needs, we need to make clear and correct judgments of our Confucius Institute. Інститут Конфуція розвивається більше шістнадцяти років. Протягом цього періоду вони пережив ряд досліджень і потужних досягнень. В даний час Інститут Конфуція увійшов у стадію «глибокого вдосконалення та тонкої роботи» і стикається з новими викликами. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13575 |
Appears in Collections: | 2020 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zong Chengju.pdf | 4.03 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.