Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13558
Title: | The advantages of sociocultural theory in international chinese teaching |
Other Titles: | Переваги соціокультурної теорії в міжнародному навчанні Китаю |
Authors: | Hu Xiao |
Keywords: | sociocultural theory international Chinese teaching соціокультурна теорія міжнародне китайське вчення |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky & Harbin Engineering University |
Citation: | Hu Xiao The advantages of sociocultural theory in international chinese teaching / Hu Xiao // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育前沿研究): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2020. – Issue 6. – Р. 32-37. |
Abstract: | Sociocultural theory plays a pivotal role in the field of second language acquisition and can effectively guide current international Chinese teaching issues. By studying the implicit meaning of Sociocultural theory and combining with the present situation of international Chinese teaching, the author analyzes the advantages of Sociocultural theory in international Chinese teaching. Соціокультурна теорія відіграє ключову роль у сфері оволодіння другою мовою і може ефективно керувати поточними міжнародними проблемами викладання китайської мови. Автор аналізує переваги соціокультурної теорії в міжнародному викладанні китайської мови. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13558 |
Appears in Collections: | 2020 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Hu Xiao.pdf | 4.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.