Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13549
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДишель, Ганна Вадимівна-
dc.contributor.authorDyshel, Нanna-
dc.contributor.authorДікалова, А.-
dc.date.accessioned2022-02-02T09:40:29Z-
dc.date.available2022-02-02T09:40:29Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДишель Г. В. Дидактична сутність процесуальної інтеграції методики навчання іноземним мовам у англомовну мовленнєву діяльність / Г. В. Дишель, А. Дікалова // Історичний досвід і сучасність: Матеріали XVIII наукової студентської конференції. - 2012. - Вип. 23. – С. 41-47.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13549-
dc.description.abstractУ статті розглянуто інтегрований процес навчання методики, як взаємозв’язану діяльність викладача та студентів з оволодіння дисципліни: «Методика навчання іноземним мовам засобами англійської мови». А також описано специфічні принципи інтегрованого процесу навчання.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectангломовна мовленнєва діяльністьuk
dc.subjectметодики навчання іноземної мовиuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectінтегрований процес навчанняuk
dc.subjectпринципи інтегрованого процесу навчанняuk
dc.titleДидактична сутність процесуальної інтеграції методики навчання іноземним мовам у англомовну мовленнєву діяльністьuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра германських і східних мов та методики їх навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyshel Hanna 2012.pdf304.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.