Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13541
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Fang Lin | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-27T13:22:21Z | - |
dc.date.available | 2022-01-27T13:22:21Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Fang Lin Modern vectors of the training targeted to university students majoring in Chinese / Fang Lin // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教 育前沿研究): International annual journal. – Odessa : South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2017. – Issue 3. – Р. 195-201. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13541 | - |
dc.description.abstract | The students of Confucius Institute at South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky are considered as the research object. The current situation of cultivating pedagogical university students majoring in Chinese is outlined in the article. The problems that exist in three aspects: source of students, curriculum and internship are analyzed. Six ways of improvement are proposed: improving the curriculum, strengthening students' cultural learning and communication skills, training students to master their second foreign language, take adequate theory and learning strategies, training students to master effective teaching methods, standardizing teaching internships and cultivating students’ comprehensive ability. These improvement programs will provide some reference for training future Ukrainian local Chinese teachers. Об’єктом дослідження розглядаються студенти Інституту Конфуція Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. У статті висвітлюється сучасний стан підготовки студентів педагогічних вузів за спеціальністю китайська мова. Проаналізовано проблеми, які існують у трьох аспектах: джерело студентів, навчальний план та практика. Пропонується шість шляхів покращення: покращення навчального плану, зміцнення культурного навчання та комунікаційних навичок студентів, навчання студентів оволодінню другою іноземною мовою, сприйняття адекватної теорії та стратегій навчання, навчання студентів оволодінню ефективними методами навчання, стандартизація викладацького стажування та розвиток всебічних здібностей студентів. Ці програми вдосконалення дадуть певну довідку для підготовки майбутніх українських місцевих вчителів китайської мови. | uk |
dc.language.iso | zh | uk |
dc.publisher | South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin E ngineering Univer | uk |
dc.subject | teaching Chinese as a foreign language | uk |
dc.subject | pedagogical students | uk |
dc.subject | training program | uk |
dc.subject | local Chinese teachers | uk |
dc.subject | викладання китайської мови як іноземної | uk |
dc.subject | місцеві викладачі китайської мови | uk |
dc.subject | студенти-педагоги | uk |
dc.subject | програма навчання | uk |
dc.title | Modern vectors of the training targeted to university students majoring in Chinese | uk |
dc.title.alternative | Сучасні вектори навчання орієнтовані на студентів вузів за спеціальністю китайська мова | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Fang Lin.pdf | 4.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.