Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13529
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBohush, Alla Mykhailivna-
dc.contributor.authorБогуш, Алла Михайлівна-
dc.date.accessioned2022-01-27T12:04:38Z-
dc.date.available2022-01-27T12:04:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationBohush A. М. Modern approach to modernization of the higher school educational process within modern educational space / Bohush А. М. // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教 育前沿研究): International annual journal. – Odessa : South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2017. – Issue 3. – Р. 145-149.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13529-
dc.description.abstractOne of the approaches to modernization of the higher school educational process in the framework of the modern educational space has been represented in the article; modern principles facilitating modernization of the higher school educational process have been singled out and specified: the principle of the humanistic nature of education, the principle of harmony with nature and natural laws, the principle of students’ spiritual life, the principle of self-organization of future specialists’ creativity, the principle of subjectivity and consciousness, the principle of complementarity, the principle of subjective control, the principle of students’ personal goal-setting, the principle of the interdisciplinary fundamentals of the higher school educational process, the principle of situational learning. У статті представлено один із підходів до модернізації навчального процесу вищої школи в рамках сучасного освітнього простору; виділено та конкретизовано сучасні принципи модернізації навчального процесу вищої школи: принцип гуманістичного характеру освіти, принцип гармонії з природою і природними законами, принцип духовного життя студентів, принцип самоорганізації. творчості майбутніх спеціалістів, принцип суб'єктивності та свідомості, принцип взаємодоповнюваності, принцип суб'єктивного контролю, принцип особистісного цілепокладання студентів, принцип міжпредметних основ навчального процесу вищої школи, принцип ситуаційне навчання.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherSouth Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin E ngineering Univeruk
dc.subjecthigh schooluk
dc.subjectprinciplesuk
dc.subjectmodernizationuk
dc.subjectstudentuk
dc.subjecthigher school teacheruk
dc.subjectвузuk
dc.subjectпринципиuk
dc.subjectмодернізаціяuk
dc.subjectстудентuk
dc.subjectвикладач вищої школиuk
dc.titleModern approach to modernization of the higher school educational process within modern educational spaceuk
dc.title.alternativeСучасний підхід до модернізації навчального процесу вищої школи в рамках сучасного освітній простірuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bogush Alla Mikhailovna.pdf3.57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.