Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13529
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bohush, Alla Mykhailivna | - |
dc.contributor.author | Богуш, Алла Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-27T12:04:38Z | - |
dc.date.available | 2022-01-27T12:04:38Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Bohush A. М. Modern approach to modernization of the higher school educational process within modern educational space / Bohush А. М. // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教 育前沿研究): International annual journal. – Odessa : South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2017. – Issue 3. – Р. 145-149. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13529 | - |
dc.description.abstract | One of the approaches to modernization of the higher school educational process in the framework of the modern educational space has been represented in the article; modern principles facilitating modernization of the higher school educational process have been singled out and specified: the principle of the humanistic nature of education, the principle of harmony with nature and natural laws, the principle of students’ spiritual life, the principle of self-organization of future specialists’ creativity, the principle of subjectivity and consciousness, the principle of complementarity, the principle of subjective control, the principle of students’ personal goal-setting, the principle of the interdisciplinary fundamentals of the higher school educational process, the principle of situational learning. У статті представлено один із підходів до модернізації навчального процесу вищої школи в рамках сучасного освітнього простору; виділено та конкретизовано сучасні принципи модернізації навчального процесу вищої школи: принцип гуманістичного характеру освіти, принцип гармонії з природою і природними законами, принцип духовного життя студентів, принцип самоорганізації. творчості майбутніх спеціалістів, принцип суб'єктивності та свідомості, принцип взаємодоповнюваності, принцип суб'єктивного контролю, принцип особистісного цілепокладання студентів, принцип міжпредметних основ навчального процесу вищої школи, принцип ситуаційне навчання. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin E ngineering Univer | uk |
dc.subject | high school | uk |
dc.subject | principles | uk |
dc.subject | modernization | uk |
dc.subject | student | uk |
dc.subject | higher school teacher | uk |
dc.subject | вуз | uk |
dc.subject | принципи | uk |
dc.subject | модернізація | uk |
dc.subject | студент | uk |
dc.subject | викладач вищої школи | uk |
dc.title | Modern approach to modernization of the higher school educational process within modern educational space | uk |
dc.title.alternative | Сучасний підхід до модернізації навчального процесу вищої школи в рамках сучасного освітній простір | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bogush Alla Mikhailovna.pdf | 3.57 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.