Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1350
Title: | Розвиток експресивно-комунікативних умінь майбутніх учителів іноземної мови у процесі фахової підготовки |
Other Titles: | Future foreign language teachers’ expressive-communicative skills development in the process of professional training |
Authors: | Коноваленко, Тетяна Василівна Konovalenko, Tetiana Vasylivna |
Keywords: | експресивно-комунікативні вміння розвиток експресивно-комунікативних умінь фахова підготовка майбутніх учителів іноземної мови педагогічне спілкування педагогічний артистизм expressive-communicative skills expressive-communicative skills development professional training of future foreign language teachers pedagogical communication pedagogical skills |
Issue Date: | 2006 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Коноваленко, Т. В. Розвиток експресивно-комунікативних умінь майбутніх учителів іноземної мови у процесі фахової підготовки [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Тетяна Василівна Коноваленко; наук. кер. О. С. Цокур; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2006. – 273 с. |
Abstract: | У дисертації досліджено проблему розвитку експресивно-комунікативних умінь майбутніх учителів іноземної мови у процесі фахової підготовки. Теоретично обґрунтовано сутність, специфіку і структуру експресивно-комунікативних умінь. Виявлено критерії та охарактеризовано рівні вияву експресивно-комунікативних умінь майбутніх учителів іноземної мови. Визначено й науково обґрунтовано педагогічні умови, що забезпечують ефективність розвитку експресивно-комунікативних умінь майбутніх учителів іноземної мови у процесі фахової підготовки. Розроблено й експериментально апробовано ефективність варіативної моделі їх методичного забезпечення. The problem of future foreign language teachers’ expressive-communicative skills development in the process of their professional training is examined in the dissertation. The essence, peculiarities and structure of future teachers’expressive-communicative skills are theoretically grounded. The criteria and levels of future foreign language teachers’ expressive-communicative skills development have been revealed. The pedagogical conditions that assure the efficiency of future foreign language teachers’ expressive-communicative skills development in the process of their professional training are revealed and scientifically grounded. The variation model of their techniques support is created, its efficiency has been experimentally tested. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1350 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Коноваленко Тетяна Василівна.pdf | 1.93 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.