Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13454
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Nakonechna, Liliia Vasilievna | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-08T14:34:36Z | - |
dc.date.available | 2022-01-08T14:34:36Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Nakonechna L. V. Perception skills at the lessons of Сhinese while developing listening and reading skills / L. V. Nakonechna // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育前沿研究 ): International annual journal. – Odessa : South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2016. – Issue 2. – Р. 115-121. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13454 | - |
dc.description.abstract | Perception skills are those skills in which we receive language. Those skills are: Reading and Listening. And they involve active participation on the part of the reader or listener. Students can cope with a higher level in receptive skills than they can with language production. Linguists distinguish two types of reading. Extensive reading (or free reading, book flood, reading for pleasure), is a way of language learning, through large amounts of reading. As well as facilitating acquisition and learning of vocabulary, it is believed to increase motivation through positive affective benefits. Навички сприйняття – це ті навички, за допомогою яких ми отримуємо мову. Цими навичками є: читання та аудіювання. І вони передбачають активну участь читача чи слухача. Студенти можуть впоратися з вищим рівнем сприйнятливих навичок, ніж з мовним виробництвом. Лінгвісти розрізняють два типи читання. Розширене читання (або вільне читання, наповнена книгами, читання для задоволення) – це спосіб вивчення мови за допомогою великого обсягу читання. Вважається, що воно, крім полегшення засвоєння та вивчення словникового запасу, збільшує мотивація через позитивні афективні переваги. | uk |
dc.language.iso | zh | uk |
dc.publisher | South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky & Harbin Engineering University | uk |
dc.subject | receptive skills | uk |
dc.subject | reading | uk |
dc.subject | listening | uk |
dc.subject | extensive reading and intensive reading | uk |
dc.subject | intensive listening | uk |
dc.subject | extensive listening | uk |
dc.subject | communicative exercise | uk |
dc.subject | formal exercise | uk |
dc.subject | рецептивні навички | uk |
dc.subject | читання | uk |
dc.subject | аудіювання | uk |
dc.subject | розширене читання та інтенсивне читання | uk |
dc.subject | формальні вправи | uk |
dc.subject | екстенсивне слухання | uk |
dc.subject | комунікативна вправа | uk |
dc.subject | інтенсивне слухання | uk |
dc.title | Perception skills at the lessons of Сhinese while developing listening and reading skills | uk |
dc.title.alternative | Навички сприйняття на уроках китайської мови під час розвитку навичок аудіювання та читання | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nakonechna Liliia Vasilievna.pdf | 2.67 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.