Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13449| Назва: | To the issue of Сhinese textbook writing for Ukrainian students | 
| Інші назви: | До питання написання китайських підручників для українських студентів | 
| Автори: | Fan Zhiwu | 
| Ключові слова: | textbook textbook writing contents Chinese pronunciation Chinese vocabulary grammar Chinese characters підручник написання підручника зміст китайська вимова китайська лексика граматика китайські ієрогліфи  | 
| Дата публікації: | 2016 | 
| Видавництво: | South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky & Harbin Engineering University | 
| Бібліографічний опис: | Fan Zhiwu To the issue of Сhinese textbook writing for Ukrainian students / Fan Zhiwu // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育前沿 研 究 ): International annual journal. – Odessa : South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2016. – Issue 2. – Р. 81-87. | 
| Короткий огляд (реферат): | Textbook is an important part of the language teaching process. It is the basis for teaching. Textbook is considered to be a classroom bridge, students’ attachment to each other as well as to teachers. Therefore, an objective evaluation of the quality of teaching depends much upon didactic support, a textbook in particular. The article deals with the Chinese concepts of textbook writing on the material of two textbooks ‒ "Chinese Course" and "Learn Chinese with Me". The analysis is focused on their contents similarities and differences, compiling principles, writing styles and approaches. Підручник є важливою частиною процесу навчання мови. Він є основою навчання. Підручник вважається класним містком, прив’язаністю учнів один до одного, а також до вчителя, тому від об’єктивної оцінки якості навчання залежить багато на дидактичну підтримку, зокрема підручник.У статті розглядаються китайські концепції написання підручників на матеріалі двох підручників ‒ «Курс китайської» та «Вчи китайську разом зі мною», зосереджено на аналізі подібності та відмінності їх змісту, складання принципів, стилів письма та підходів. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13449 | 
| Розташовується у зібраннях: | 2016 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Fan Zhiwu.pdf | 4.25 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.