Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13420
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСидор, С. С.-
dc.contributor.authorОсіпова, Ірина Валентинівна-
dc.contributor.authorOsipova, Iryna Valentynivna-
dc.contributor.authorОсипова, Ирина Валентиновна-
dc.date.accessioned2021-12-24T15:47:46Z-
dc.date.available2021-12-24T15:47:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСидор С. С. Формування мотивації до занять фізичною культурою у молодших школярів / С. С. Сидор, І. В. Осипова // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини : матеріали V інтернет-конференції (Одеса, 17-18 листопада 2021 р.). – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. – С. 129-132.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13420-
dc.description.abstractМотивація є однією найстаріших проблем шкільного навчання, то ж шляхи її вдосконалення потребують постійного дослідження і вдосконалення. Актуальність дослідження – соціальні та економічні зміни, що відбуваються в нашій країні і за кордоном, висувають нові вимоги до педагогічної теорії та практики в галузі підготовки підростаючого покоління до життя і праці в умовах становлення нових відносин. Особливої актуальності в сучасних умовах набуває проблема формування мотивів до навчання, зокрема до занять фізичною культурою.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectмотивація до занять фізичною культуроюuk
dc.subjectмолодші школяріuk
dc.subjectінтерес до занять фізичною культуроюuk
dc.subjectформування потреб у фізичному вихованніuk
dc.titleФормування мотивації до занять фізичною культурою у молодших школярівuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sydor 2021.pdf2.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.