Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13381
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоріна, Жанна Дмитрівна-
dc.contributor.authorHorina, Zhanna Dmytriivna-
dc.contributor.authorЛеонтьєва, Ірина-
dc.date.accessioned2021-12-23T10:19:37Z-
dc.date.available2021-12-23T10:19:37Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГоріна Ж. Рекламне ім’я як об’єкт наукової рефлексії / Жанна Горіна, Ірина Леонтьєва // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 02-03 грудня 2021 р.) : зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина. Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2021. С. 23-28.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13381-
dc.description.abstractСтаттю присвячено визначенню сутнісної природи феномена «рекламне ім’я» з позиції загальної теорії номінації, ономастичної термінології й бренд-комунікацій, зокрема в аспекті цілісної маркетингової стратегії виробника щодо розроблення нової назви (нейму). The article is devoted to definition of the essence of the phenomenon «advertising name» from the standpoint of the general theory of nomination, onomastic terminology and brand communication. The scientific value of the complete marketing strategy of the manufacture to create a new successful name has been defined.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectрекламне ім’яuk
dc.subjectономастична термінологіяuk
dc.subjectбренд-комунікаціїuk
dc.subjectпрагмонімuk
dc.titleРекламне ім’я як об’єкт наукової рефлексіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горіна Жанна, Леонтьєва Ірина.pdf2.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.