Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13358
Title: | Системний підхід в освітньому процесі |
Authors: | Башавець, Наталія Андріївна Bashavets, Nataliia Andriivna Карловець, А. О. |
Keywords: | освітній процес творча діяльність система системний підхід мета структура ресурси комунікація зворотній зв’язок елемент цілісність ієрархічність особистість |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Букаєв Вадим Вікторович |
Citation: | Башавець Н. А. Системний підхід в освітньому процесі / Н. А. Бащавець // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини : матеріали ІV інтернет-конференції (Одеса, 24-25 листопада 2020 р.). – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2020. – С. 116-119. |
Abstract: | Показником ефективності освітнього процесу є гармонійний і всебічний розвиток особистості людини, що передбачає засвоєння особистістю культури і способів творчої діяльності. З метою підвищення ефективності освітнього процесу, зокрема для створення умов гармонійного розвитку особистості, ми провели дослідження з виявлення основних особливостей системного підходу в освітньому процесі.Аналіз науково-методичної літератури показав, що використовування системного підходу дозволяє бачити освітній процес як цілісну систему. Особистість як цілісна інтегральна система зможе ефективно розвиватися тільки в цілісному педагогічному процесі. Було виявлено предісторію системного підходу, його сутність, основні вісім аспектів та п’ять принципів. Охарактеризовані особливості системного підходу в педагогіці, його єдність з іншими підходами. Підкреслена системна природа освітнього процесу і особистості. Визначена специфіка застосування системного підходу у фізичному вихованні. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13358 |
Appears in Collections: | Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини (2020) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bashavets Nataliia Andriivna 2020.pdf | 2.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.