Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13322
Title: | Роль ігрової діяльності у розвитку координаційних здібностей учнів молодших класів |
Authors: | Котовський, В. А. Ігнатенко, Сузанна Олександрівна Ihnatenko, Suzanna Oleksandrivna |
Keywords: | координаційні здібності ігрова діяльність рухові дії молодші школярі |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Букаєв Вадим Вікторович |
Citation: | Котовський В. А. Роль ігрової діяльності у розвитку координаційних здібностей учнів молодших класів / В. А. Котовський, С. О. Ігнатенко // Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини : матеріали ІV інтернет-конференції (Одеса, 24-25 листопада 2020 р.). – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2020. – С. 34-37. |
Abstract: | Проблема вдосконалення координаційних здібностей, незважаючи на численні дослідження, до цього часу залишається актуальною. Аналіз літератури засвідчив, що науковці, розглядаючи координаційні здібності, обмежують їх коло. Повного переліку зазначених здібностей і якоїсь узагальненої системи в їх викладенні не виявлено. ігрової діяльності. Аналіз науково-методичної та спеціальної літератури дозволили дійти висновку, що найкращим засобом розвитку координаційних здібностей дітей молодшого шкільного віку є рухливі і спортивні ігри, оскільки гра для дітей - найважливіший засіб самовираження, спроби сил. Гра допомагає згуртувати дитячий колектив, включити в активну діяльність дітей замкнених і сором'язливих. В іграх формується свідомість, відчуття справедливості, зміцнюється дисципліна |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13322 |
Appears in Collections: | Сучасні проблеми фізичного виховання, спорту та здоров’я людини (2020) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kotovsky 2020.pdf | 1.3 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.