Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1329
Title: | Ability to Conduct a Chorus as an Element of Professional Competence of a Teacher |
Other Titles: | Здатність до керування хором як компонент професійної компетентності вчителя музики |
Authors: | Cao Hongkai Цао Хункай |
Keywords: | music teacher chorus conducting aptitude will synergy вчитель музики хоровий спів керівництво хором здатність воля синергія |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Cao Hongkai. Ability to Conduct a Chorus as an Element of Professional Competence of a Teacher/Cao Hongkai // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2016. – № 4. – С. 90-95. |
Abstract: | The article is aimed at revealing a complex of properties of a music teacher which are necessary and sufficient for an effective management of pupils’ choral singing. It has been determined that the will is the most important component of the aptitude to chorus conducting. A music teacher should be able to achieve synergy effect from interaction of all participants in the process of choral singing. Such a point of view provides opportunities for development of synergetic approach in the study of the phenomenon of music education.Статтю присвячено проблемі вивчення здатності вчителя музики до управління хоровим співом. Особливість нашого підходу полягає в тому, щоб з’ясувати, які властивості найбільшою мірою необхідні вчителю музики для здійснення завдання керівництва хором. Завдання статті полягає у виявленні комплексу властивостей вчителя музики, необхідних і достатніх для ефективного керівництва хоровим співом учнів. Здатність вчителя музики до управління хором – це комплекс тих якостей його особистості, які необхідні та достатні для позитивно результативного виконання завдань колективного музикування учнів. У комплекс обов’язкових властивостей здатності вчителя до управління хором входять: а) розвинений музичний слух і музична пам’ять; б) навик вокалізації; в) навик диригентської жестикуляції; г) вольові та художньо-організаційні здібності. Специфічним компонентом здатності до управління хором є здатність вчителя досягти ефекту синергії у взаємодії учасників процесу музикування. Стверджується, що найважливішим компонентом є воля, спрямована на досягнення в процесі колективних дій певного звукового результату. Особливою якістю здібності вчителя музики до керівництва хором є вміння об’єднати та спрямувати волю всіх учнів на дію і результат спільного співу, тобто здатність вчителя досягти ефекту синергії у взаємодії всіх учасників процесу хорового співу. Така точка зору відкриває можливості для розвитку синергетичного підходу до вивчення феномена музичного навчання |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1329 |
ISSN: | 2311-8466 |
Appears in Collections: | 2016 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Cao Hongkai.pdf | 235.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.