Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13260
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончар, О.-
dc.contributor.authorКрупеньова, Т. І.-
dc.date.accessioned2021-12-05T13:56:05Z-
dc.date.available2021-12-05T13:56:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГончар О. Дериваційні засоби створення комічного в збірках М. Стрельбицького / О. Гончар, Т. І. Крупеньова // Поліаспектність творчості Лесі Українки : збірник наукових статей і тез / редкол. : Т. Й. Бандура, Е. В. Боєва, Н. В. Яремчук. – Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. – С. 170-175.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13260-
dc.description.abstractМетою статті є аналіз словотвірних особливостей української сатирично-гумористичної поезії на матеріалі збірок М. Стрельбицького «Йоцемидаєсія», «Під небом Коновалюка» і «Поема колорадського жука». Як відомо, мовні засоби створення гумористичних творів надзвичайно різноманітні. Часто вони майже невловимі і не піддаються опису. Нерідко ми зустрічаємо майстерно зображені комічні події чи ситуації, але відповісти на питання, за допомогою яких саме мовних засобів цього досягнуто в кожному випадку, в чому полягає секрет майстерності – ми не можемо.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського"uk
dc.subjectукраїнський гуморuk
dc.subjectсатирично-гумористична поезіяuk
dc.subjectпоезія М. Стрельбицькогоuk
dc.subjectПід небом Коновалюкаuk
dc.subjectЙоцемидаєсіяuk
dc.subjectПоема колорадського жукаuk
dc.titleДериваційні засоби створення комічного в збірках М. Стрельбицькогоuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Поліаспектність творчості Лесі Українки (До 150-річчя з дня народження) (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gonchar 2021.pdf1.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.