Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13228
Title: | Методи й технології розвитку емоційного інтелекту учнів 5 класів на уроках української мови |
Authors: | Хрустинська, Інна |
Keywords: | емоційний інтелект творчі здібності педагогічні технології мовна особистість emotional intelligence creative abilities pedagogical technologies language personality |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Хрустинська І. Методи й технології розвитку емоційного інтелекту учнів 5 класів на уроках української мови / І. Хрустинська // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 26-27 листопада 2020 р.) : зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина, Л. І. Прокопенко. – Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2020. – С. 132-134 |
Abstract: | Статтю присвячено актуальному питанню формуванню творчої особистості учня, необхідною складовою якої на сьогодні виступає емоційний інтелект. Акцентовано увагу на методах та технологіях, що сприяють розвитку емоційного інтелекту учнів 5 класів на уроках української мови. The article is devoted to the topical issue of research of methods and technologies that promote the development of emotional intelligence of 5th grade students at Ukrainian language lessons. Based on the analysis of scientific sources, the author explores the importance of the development of emotional intelligence, gives examples, identifies promising areas of research. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13228 |
Appears in Collections: | Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2020) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Khrustynska I. 2020.pdf | 2.48 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.