Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13223
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко, Т. І.-
dc.date.accessioned2021-12-02T12:55:48Z-
dc.date.available2021-12-02T12:55:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСергієнко Т. І. Навчання учнів профільної школи читання англомовних країнознавчих текстів у процесі формування лінгвосоціокультурної компетентності / Т. І. Сергієнко // Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців (м. Одеса, 26-27 листопада 2020 р.) : зб. тез / редкол. Т. О. Євтушина, Л. І. Прокопенко. – Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2020. – С. 120-123.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13223-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості відбору країнознавчих текстів у процесі формування у старшокласників лінгвосоціокультурної компетентності в англомовному читанні на уроках країнознавства у руслі сучасних тенденцій у галузі профільної освіти. The thesis focuses on the problem of forming socio-cultural competence to high school students, while teaching them reading at the lessons of country study. The research provides theoretical substantiation and practical elaboration of the methodology of forming socio-cultural competence to high school students, while teaching them reading at the lessons of country study.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectлінгвосоціокультурна компетентністьuk
dc.subjectчитанняuk
dc.subjectкраїнознавчий текстuk
dc.subjectкраїнознавствоuk
dc.subjectкультурологічний підхідuk
dc.subjectsocio-cultsocio-cultural competenceral competence, reading, country study text, cultural approach.uk
dc.subjectreadinguk
dc.subjectcountry study textuk
dc.subjectcultural approachuk
dc.titleНавчання учнів профільної школи читання англомовних країнознавчих текстів у процесі формування лінгвосоціокультурної компетентностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Лінгвістика й лінгводидактика: здобутки і перспективи розвитку (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Serhiienko 2020.pdf2.48 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.