Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1322
Назва: | Реалізація компетентнісного підходу до навчання інформатики в початковій школі |
Інші назви: | Implementation of the competence-based approach to teaching computer science at primary school |
Автори: | Остапчук, Н. О. Ostapchuk, N. |
Ключові слова: | компетентнісний підхід до навчання предметна компетентність особистісно-орієнтоване навчання інтерактивні методи навчання проектна діяльність початкова школа навчання інформатики програма «Сходинки до інформатики» начальная школа competence-based approach to teaching subject competence key competence student-centered education interactive teaching methods project work primary school teaching computer science the programme “Steps to Computer Science” |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Остапчук, Н. О. Реалізація компетентнісного підходу до навчання інформатики в початковій школі / Н. О. Остапчук // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2016. – № 4. – С. 74-80. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто шляхи реалізації компетентнісного підходу до навчання інформатики в середній загальноосвітній школі. Увага звертається на реалізацію компетентнісного підходу до навчання саме в початковій школі, зокрема при вивченні курсу інформатики згідно з особливостями програми «Сходинки до інформатики». На основі здійсненого аналізу визначено основні шляхи реалізації компетентнісного підходу до навчання інформатики в початкових класах із застосуванням технологій діяльнісного та особистісно-орієнтованого навчання. Виокремлено особливості уроку за програмою «Сходинки до інформатики». Розглянуто використання інтерактивних методів навчання та проектну діяльність при вивченні інформатики в початкових класах..The article deals with the competence-based approach to teaching primary school children. Special attention is paid to teaching computer science. Due to the fact that the subject is relatively new, there is a need for development and implementation of the ways of competence-based approach realization in teaching computer science at primary school according to the programme “Steps to Computer Science”. The analysis of scientific research and publications makes it possible to determine that the technologies of activity and student-centered teaching can be of use for implementing competence-based approach. Teacher’s selection of effective training methods and educational activity forms is the most important factor in the successful implementation of the competence-based approach in education. A group of interactive methods corresponds to the requirements of student-centered teaching in the most accurate way, as long as the organization of interactive training includes simulations of life situations, the use of role-playing games, which contribute to the formation of key, general educational, and subject- informatics competencies. The prospects for further.research involve development of the means of implementation of competence-based approach to teaching computer science to primary school students according to the content of the programme, its parts and topics. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1322 |
ISSN: | 2311-8466 |
Розташовується у зібраннях: | 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Остапчук Н. О..pdf | 257.87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.