Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13161
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яцьков, Л. М. | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-26T11:49:03Z | - |
dc.date.available | 2021-11-26T11:49:03Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Яцьков Л. М. Види диктантів та їх роль у формуванні орфографічних навичок молодших школярів / Л. М. Яцьков // Наука і освіта. – 2010. – №4-5. - С. 197-199. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13161 | - |
dc.description.abstract | У даній роботі показано, що особливу роль у формуванні орфографічних навичок належить початковим класам. Тому вчителю потрібно навчити молодших школярів перетворювати свої знання на навички. Учень повинен зрозуміти, що знання через вправи, через усвідомлювання кожного орфографічного випадку, діючи за правилами, допомагають, нарешті, опанувати навичкою. Саме диктант, якщо вміло проводити і застосовувати різні його види, є одним із засобів боротьби за культуру писемної мови, вони виконують організуючу і виховну роль, допомагають сформувати професійні навики регламентованої роботи, вміння дотримуватись встановленого порядку і ритму. The article shows that an essential role in formation of spelling skills belongs to primary school. Therefore, teachers need to teach younger pupils to turn their knowledge into skills. The pupil must understand that knowledge acquired through exercises, understanding each orthographic case, keeping to rules eventually helps to develop the skill. It is dictation, if skillfully carried out and applied in its different types, which is a means of struggle for culture of written language. Dictation performs organizing and educational role, helps to develop skills of regulated work, ability to adhere to established order and rhythm. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | формування орфографічних навичок | uk |
dc.subject | види диктантів | uk |
dc.subject | primary pupils | uk |
dc.subject | formation of spelling skills | uk |
dc.subject | types of dictation | uk |
dc.title | Види диктантів та їх роль у формуванні орфографічних навичок молодших школярів | uk |
dc.title.alternative | Types of dictations and their rolein formingpupils’ spellingskills | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2010 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
L.N. Yatsko.pdf | 103.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.