Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13141
Title: | Цінності та ідеали особистості як основа формування соціально значущих якостей майбутнього вчителя |
Other Titles: | Personal values and ideals as a basis of formingsociallymeaningful qualities of a futureteacher |
Authors: | Мірошниченко, Олена Miroshnychenko, Olena |
Keywords: | цінності та ідеали особистості майбутнього вчителя дослідження соціально-професійна спрямованість особистості values and personality ideals of the future teacher research socio-professional orientation of the individual |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Мірошниченко О. Цінності та ідеали особистості як основа формування соціально значущих якостей майбутнього вчителя / О. Мірошниченко // Наука і освіта. - 2010. - №4-5. - С. 115-121. |
Abstract: | У статті теоретично обґрунтовано необхідність формування цінностей та ідеалів особистості майбутнього вчителя як складових компонентів соціально обумовленої підструктури, проаналізовано базові поняття дослідження. Формування соціально значущих якостей майбутнього вчителя розглянуто в контексті соціально-професійної спрямованості особистості. Наводяться результати експериментального дослідження цінностей та ідеалів сучасного вчителя та окремих соціально-значущих якостей. The article theoretically substantiates necessity of forming future teacher’s values and ideals as components of a socially determined substructure; analyzes some basic concepts of the research. The article demonstrates experimental results on modern teacher’s values and ideals and some socially meaningful qualities. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13141 |
Appears in Collections: | 2010 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Miroshnychenko O.pdf | 145.02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.