Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1311
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовшар, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorKovshar, Olena Victorivna-
dc.date.accessioned2019-01-15T11:31:01Z-
dc.date.available2019-01-15T11:31:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКовшар, О. В. Теоретико-методичні засади організації передшкільної освіти дітей п'яти років : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.08 / Олена Вікторівна Ковшар; наук. консультант А. М. Богуш; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2016. – 40 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1311-
dc.description.abstractУ дисертації обґрунтовано теоретико-методологічні концепти організації передшкільної освіти дітей п’яти років на основі системного, діяльнісно-особистісного та контекстного підходів; розкрито сутність і структуру понять «готовність дітей п’яти років до нової соціальної позиції «школяр», «організація передшкільної освіти дітей п’яти років», «партнерська взаємодія в організації передшкільної освіти»; уточнено зміст понять «дошкільна зрілість», «наступність», «організація», «партнерська взаємодія», «передшкільна освіта», «соціальна позиція «школяр»; визначено критерії (когнітивний, практико-дієвий, мотиваційно-діяльнісний) з відповідними показниками рівнів партнерської взаємодії в організації передшкільної освіти дітей п’яти років; критерії (особистісно-оцінна, соціально-комунікативна компетенції) з показниками готовності дітей п’яти років до нової соціальної позиції «школяр». Inthedissertationis presented theoretical- methodologicalapproachof organization preschool education of children under school age, on thebase ofsystem, active – personalandcontect approach; is revealedthesense and structure to understand «readiness children under school age for new social position of «pupil», «organization preschooleducationof children of fifth age, «partner interaction in preschool education organization; defined more precisely sense of conceptions «preschool matureness», «consequence», «organization», «partner interaction», «preschool education», «social position «pupil»; are pointed out criterias (cognitive, practical – active, motivated - active) with the corresponding indexes of levels partner interaction in organization of preschool education children of fifth years; criterias (personal – value, social communicative competence) with the indexes of readiness the children of fifth years for new social position «pupil».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectготовність дітей п’яти років до соціальної позиції «школяр»uk
dc.subjectдошкільна зрілістьuk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectорганізація передшкільної освітиuk
dc.subjectпередшкільна освітаuk
dc.subjectпартнерська взаємодія в організації передшкільної освітиuk
dc.subjectreadiness children of fifth year old for social positionof «pupil»uk
dc.subjectpreschool maturenessuk
dc.subjectconsequenceuk
dc.subjectorganization before school educationuk
dc.subjectpreschool educationuk
dc.subjectpartner interaction in organization preschool educationuk
dc.titleТеоретико-методичні засади організації передшкільної освіти дітей п’яти роківuk
dc.title.alternativeTheoretical and methodological principles of organization preschool education children of fiveth years olduk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovshar pdf303 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.