Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13098
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorZagorodnova, Viktoria-
dc.date.accessioned2021-11-24T12:13:06Z-
dc.date.available2021-11-24T12:13:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationZagorodnova V. Formation of multilingual personality in the modern educational space of Ukraine / V. Zagorodnova // Українська словесність у полікультурно-освітньому просторі сьогодення: збірник тез доповідей міжнародної наукової конференції, 23-24 вересня 2021 р. /відп. ред. Ж. Д. Горіна. – Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2021. – С. 63-69.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13098-
dc.description.abstractIn the center of intercultural interaction there is a person as a carrier of general human universals and national and cultural peculiarities, which requires certain knowledge, skills of intercultural communication. So, the ability of multilingual personality successfully communicates with representatives of other cultures is very important for today. It is the main task of intercultural training of pupils and student youth. That’s why the question as for forming of intercultural communicative competence is very actual, after all it will allow representatives of national communities to adapt more successfully and also to work in the polyethnic environment of Ukraine. The priority directions of education development have been defined in legislative and normative documents which provide successful interaction in all spheres of life. У центрі міжкультурної взаємодії знаходиться людина як носій загальнолюдських універсалій та національно-культурних особливостей, що потребує певних знань, навичок міжкультурного спілкування. Отже, вміння багатомовної особистості успішно спілкуватися з представниками інших культур є дуже важливим для сьогодення. Це головне завдання міжкультурної підготовки учнівської та студентської молоді. Тому питання формування міжкультурної комунікативної компетентності є дуже актуальним, адже це дозволить представникам національних спільнот більш успішно адаптуватися, а також працювати в поліетнічному середовищі України. Пріоритетні напрями розвитку освіти визначені в законодавчих і нормативних документах, які забезпечують успішну взаємодію в усіх сферах життяuk
dc.language.isoEnglishuk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectintercultural communicationuk
dc.subjectmultilingual personalityuk
dc.subjectcultural identificationuk
dc.subjectcultural adaptationuk
dc.subjecttoleranceuk
dc.subjectmultilingual educationuk
dc.subjectintercultural paradigmuk
dc.subjectmodern educational spaceuk
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk
dc.subjectбагатомовна особистістьuk
dc.subjectкультурна ідентифікаціяuk
dc.subjectкультурна адаптаціяuk
dc.subjectтолерантністьuk
dc.subjectбагатомовна освітаuk
dc.subjectміжкультурна парадигмаuk
dc.subjectсучасний освітній простірuk
dc.titleFormation of multilingual personality in the modern educational space of Ukraineuk
dc.title.alternativeФормування полімовної особистості в сучасному освітньому просторі Україниuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Українська словесність у полікультурно-освітньому просторі сьогодення (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Viktoria Zagorodnova 2021.pdf3.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.