Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13028
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Котикова, О. М. | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-17T14:34:38Z | - |
dc.date.available | 2021-11-17T14:34:38Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Котикова О. М. Формування змісту вищої юридичної освіти на основі структурно-функціонального аналізу професійної діяльності юриста // Наука і освіта. – 2010. – №4-5. – С. 106-111. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13028 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу юридичної діяльності та її впливу на структуру вищої юридичної освіти, ролі психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів. The article analyzes lawyer’s activity and its impact on the structure of higher juridical education and the role of psychological and pedagogical training of future lawyers. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | модель професійної діяльності юриста | uk |
dc.subject | психолого-педагогічний аналіз | uk |
dc.subject | психолого-педагогічна підготовка майбутніх юристів | uk |
dc.subject | the model of lawyers’ professional activity | uk |
dc.subject | psychological and pedagogical analysis | uk |
dc.subject | psychological and pedagogical training of future lawyers | uk |
dc.title | Формування змісту вищої юридичної освіти на основі структурно-функціонального аналізу професійної діяльності юриста | uk |
dc.title.alternative | Formation of the content of higher legal education on the basis of structural and functional analysis of a lawyer's professional activity | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2010 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
O.M. Kotykova pdf | 153.31 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.