Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13021
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопова, Олександра Володимирівна-
dc.contributor.authorPopova, Oleksandra Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-11-16T17:22:30Z-
dc.date.available2021-11-16T17:22:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationPopova O. V. To the issue of culturological approach to professional speech training targeted for the future translators of Chinese / O. V. Popova // Modern vectors of science and education development in China and Ukraine (中国与乌克兰科学及教育前沿研究): International annual journal. – Odesa: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky, Harbin : Harbin Engineering University, 2015. – Issue 1. – P. 94-110.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/13021-
dc.description.abstractThe article is devoted to some aspects of methodological basis specifying scientific approaches to professional speech training targeted for the future translators of Chinese: culturological approach. The key features of the professional training within polycultural educational space of Ukraine are analyzed. The notion ―methodological approach‖ is defined; the structure of the culturological approach (national and cultural heritage, ethno- mentality, nationally marked socio-communication, linguoculturological background of the people representing Ukraine, China, The article is devoted to some aspects of methodological basis specifying scientific approaches to professional speech training targeted for the future translators of Chinese: culturological approach. The key features of the professional training within polycultural educational space of Ukraine are analyzed. The notion ―methodological approach‖ is defined; the structure of the culturological approach (national and cultural heritage, ethno- mentality, nationally marked socio-communication, linguoculturological background of the people representing Ukraine, China, Стаття присвячена деяким аспектам методологічної бази, що визначає наукові підходи до професійної мовленнєвої підготовки майбутніх перекладачів китайської мови: культурологічний підхід. Проаналізовано ключові особливості професійної підготовки в полікультурному освітньому просторі України. Визначено поняття «методологічний підхід»; структура культурологічного підходу (національно-культурна спадщина, етноментальність, національно виражені соціокомунікації, лінгвокультурологічне походження народів, що представляють Україну, Китай, Стаття присвячена деяким аспектам методологічної бази конкретизації наукових підходів до професійної мовленнєвої підготовки, цільової для майбутніх перекладачів китайської мови: культурологічний підхід Проаналізовано ключові особливості професійної підготовки в полікультурному освітньому просторі України Визначено поняття «методологічний підхід», структура культурологічного підходу (національно-культурна спадщина, етноментальність), національно відзначені соціокомунікаційні, лінгвокультурологічні походження людей, що представляють Україну, Китай,uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherSouth Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky & Harbin Engineering Universityuk
dc.subjectprofessional speech traininguk
dc.subjectculturological approachuk
dc.subjecttranslators of Chineseuk
dc.subjectethno-mentalityuk
dc.subjectnationally marked socio-communicationuk
dc.subjectChinauk
dc.subjectGreat Britainuk
dc.subjectthe USAuk
dc.subjectlinguoculturological backgrounduk
dc.subjectUkraineuk
dc.subjectпрофесійна мовленнєва підготовкаuk
dc.subjectкультурологічний підхідuk
dc.subjectперекладачі з китайської мовиuk
dc.subjectетноментальністьuk
dc.subjectнаціонально виражена соціокомунікаціяuk
dc.subjectлінгвокультурологічне походженняuk
dc.subjectУкраїнаuk
dc.subjectКитайuk
dc.subjectВеликобританіяuk
dc.subjectСШАuk
dc.titleTo the issue of culturological approach to professional speech training targeted for the future translators of Chineseuk
dc.title.alternativeДо питання культурологічного підходу до професійного мовленнєвого навчання, орієнтованого на майбутніх перекладачів китайської мовиuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Popova Oleksandra 2015.pdf1.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.