Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12938
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дін Юйцзін | - |
dc.contributor.author | Поплавська, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Poplavska, Tetiana Mykolaivna | - |
dc.contributor.author | Ding Yujing | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-26T11:51:02Z | - |
dc.date.available | 2021-10-26T11:51:02Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Поплавська Т. М. Антропологична криза на тлі кризи сучасної системи освіти / Тетяна Миколаївна Поплавська, Дін Юйцзін // Перспективи. Соціально-політичний журнал. – 2021. – № 2. – С. 121-128. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12938 | - |
dc.description.abstract | Сучасне суспільство переживає період різких соціальних трансформацій, що є причиною загострення кризового світосприйняття. Локальні війни, економічні та екологічні катаклізми, зростання хаотизації і непередбачуваності політичних процесів – усе це і ще багато іншого стало причиною посилення антропологічної кризи. У ситуації, що склалася, тільки сама людина здатна створити (саме створити, а не знайти) нову точку опори, нові орієнтири для особистісного та цивілізаційного розвитку. І допомогти їй у цьому повинна система освіти, як шкільна, так і професійна. Метою даної статті є аналіз причин антропологічної кризи та можливих варіантів виходу з неї засобами новаторських концепцій, що існують у сучасній системі освіти. Нові підходи до освіти ще не можуть переламати загальноцивілізаційних «економоцентричних» і технократичних тенденцій. І ця обставина ще більше поглиблює кризу сучасної освіти, яка виражається в тому, що орієнтація на соціальні функції повністю витіснила потреби особистості. Освіта позбавлена особистісного сенсу. По суті, йдеться про кризу прагматичної моделі освіти, яка зараз активно насаджується в українському освітньому просторі. Згідно з думкою низки вчених, одним зі шляхів вирішення даної проблеми стане протистояння духовному руйнуванню людини, і завдання сучасної філософії і педагогіки – у захисті й утвердженні гуманістичних цінностей та смислів. При цьому важливим напрямом виявляється формування цілісного духовно-екологічного світогляду цивілізації XXI ст. засобами освіти, однією з передових концепцій якої виступає «Ноосферна освіта». В її основі закладено такі цінності, як природосообразність, морально-правова автономія, соціальна рівність і соціальна справедливість, а також створення вільного життєвого простору для самореалізації творчого потенціалу кожного учня (студента) в спільній діяльності. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | новаторські концепції | uk |
dc.subject | антропологічна криза | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.title | Антропологична криза на тлі кризи сучасної системи освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2021 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Poplavskaya.pdf | 269.7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.