Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1292
Назва: | Система формування самостійно-дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов у процесі ступеневої підготовки |
Інші назви: | The system of forming of independent-research activity of would-be teachers of foreign languages in the process of degree preparation |
Автори: | Князян, Маріанна Олексіївна Kniazian, Marianna Oleksiyivna |
Ключові слова: | самостійно-дослідницька діяльність студентів система формування самостійно-дослідницької діяльності студентів самостійно-дослідницьке завдання педагогічна стратегія компетентнісна модель учителя іноземних мов independent-research activity of students the system of forming of independent-research activity of students independent-research task pedagogical strategy competence model of a teacher of foreign languages |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Князян, М. О. Система формування самостійно-дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов у процесі ступеневої підготовки : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Маріанна Олексіївна Князян; наук. консультант Н. В. Кічук; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2007. – 44 с. |
Короткий огляд (реферат): | У дисертації вперше розкрито сутність, структуру та функції самостійно-дослідницької діяльності студентів. Висвітлено науково-теоретичні засади професійної підготовки вчителя іноземних мов з позиції компетентнісного підходу, з'ясовано функціональну роль самостійно-дослідницької діяльності в цьому процесі. Описано теоретико-методологічні й історико-педагогічні витоки проблеми формування самостійно-дослідницької діяльності студента. The essence, structure and functions of independent-research activity of students, is first investigated in the dissertation. Theoretical basis of professional training of a teacher of foreign languages is reflected from the position of competence approach, found out the functional role of independent-research activity in this process. The methodological and historical sources of the problem of forming of independent-research activity of a student are described. The conceptual model of independent-research activity of future teachers of foreign languages is built. Creative source of Ukrainian and foreign scientists is studied in optimization of independent-research activity of students in the context of the world advanced trends of higher education. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1292 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kniazian.aref.pdf | 298.91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.