Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12781Full metadata record
| DC Field | Value | Language | 
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Тарарака, Т. В. | - | 
| dc.contributor.author | Tararaka, T. V. | - | 
| dc.date.accessioned | 2021-10-07T09:47:45Z | - | 
| dc.date.available | 2021-10-07T09:47:45Z | - | 
| dc.date.issued | 2010 | - | 
| dc.identifier.citation | Тарарака Т. В. ОНВК "Надія" – школа інноваційних технологій / Т. В. Тарарака // Наука і освіта. – 2010. – №2. – С. 186-190. | uk | 
| dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12781 | - | 
| dc.description.abstract | У статті аналізуються підходи й принципи апробації сучасних освітніх технологій, а також висвітлюється досвід роботи ОНВК "Надія" з використання інноваційних технологій у навчально-виховному процесі. The article analyzes some approaches and principles of approving modern educational technologies; highlights experience of an educational complex “Hope” in using innovative technologies in educational process | uk | 
| dc.language.iso | other | uk | 
| dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» | uk | 
| dc.subject | школа інноваційних технологій | uk | 
| dc.subject | експериментальна робота | uk | 
| dc.subject | навчально-виховний процес | uk | 
| dc.subject | досвід роботи ОНВК "Надія" | uk | 
| dc.subject | school of innovative technologies | uk | 
| dc.subject | educational process | uk | 
| dc.subject | experimental work | uk | 
| dc.subject | experience of ONVK "Nadiya" | uk | 
| dc.title | ОНВК "Надія" – школа інноваційних технологій | uk | 
| dc.title.alternative | Ducational complex ”hope” – a school of innovative technologies | uk | 
| dc.type | Article | uk | 
| Appears in Collections: | 2010 | |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| T.V. Tararaka.pdf | 101.71 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.