Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12738
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСнігур, Л. А.-
dc.contributor.authorSnihur, L.-
dc.contributor.authorХижняк, О. А.-
dc.contributor.authorKhyzhniak, O. A.-
dc.date.accessioned2021-10-04T08:28:53Z-
dc.date.available2021-10-04T08:28:53Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСнігур Л. А. Асертивність наставника як фактор успішності педагогічного процесу / Л. А. Снігур, О. А. Хижняк // Наука і освіта. – 2010. – №2. – С. 133-136.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12738-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню взаємодії наставників і студентів у педагогічному процесі військового інституту Досліджується розвиток здатності людини відстоювати свої інтереси і добиватися цілей, не зневажаючи інтересів інших людей. The article researches interaction of mentors and students in educational process of a military institution of higher education; investigates development of personal ability to defend own interests and achieve goals without ignoring other people’s interests.uk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпедагогічний процес у військовому інститутіuk
dc.subjectвзаємодія наставника і студентівuk
dc.subjectособистісний розвиток студентів військових інститутівuk
dc.subjectpedagogical process in a military instituteuk
dc.subjectinteraction of mentor and studentsuk
dc.subjectpersonal development of students of military institutesuk
dc.titleАсертивність наставника як фактор успішності педагогічного процесуuk
dc.title.alternativeМentor’s assertiveness as a factor of efficacy of educational processuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Snihur L. 2010.pdf83.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.