Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12722
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКьон, Наталя Георгіївна-
dc.contributor.authorKoehn, Natalya Georgiivna-
dc.contributor.authorMelnichenko, V.-
dc.date.accessioned2021-10-01T09:46:31Z-
dc.date.available2021-10-01T09:46:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКьон Н. Г. Педагогічні умови формування творчих умінь у майбутніх учителів музичного мистецтва на музично-теоретичних заняттях / Н. Г. Кьон, В. Мельніченко // The scientific heritage. - 2019. - No 42. Р. 4. - С. 24-27.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12722-
dc.description.abstractУ статті розглянуто різновиди творчих завдань, в яких формуються типові для діяльності вчителя музики навички й уміння, а також педагогічні умови їх формування в музично-освітньому процесі. The article describes the creative types of tasks in which the skills and abilities characteristic of the activity of a music teacher are formed, as well as the pedagogical conditions for their formation in the musical educational process.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherBudapest, Hungary-
dc.subjectвчитель музикиuk
dc.subjectтворчі навички й умінняuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectteacher of musicuk
dc.subjectcreative skills and knowledgeuk
dc.subjectpedagogical skillsuk
dc.titleПедагогічні умови формування творчих умінь у майбутніх учителів музичного мистецтва на музично-теоретичних заняттяхuk
dc.title.alternativePedagogical conditions for the formation of creative skills in future teachers of music at music-theoretical classesuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра вокально-хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koehn Natalya Georgiivna 2019.df1.56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.