Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12716
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кьон, Наталя Георгіївна | - |
dc.contributor.author | Koehn, Natalya Georgiivna | - |
dc.contributor.author | Shapoval, Mariana | - |
dc.contributor.author | Shchyhelska, Halyna | - |
dc.contributor.author | Tkachenko, Iryna | - |
dc.contributor.author | Kosenko, Iuliia | - |
dc.contributor.author | Bilanych, Halyna | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-01T07:55:18Z | - |
dc.date.available | 2021-10-01T07:55:18Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Koehn N. Research of methods of teaching humanities discontinued in distance students / N. Koehn , M. Shapoval, H. Shchyhelska, I. Tkachenko, I. Kosenko, H. Bilanych // Journal of Critical Reviews. - V. 7, Issue 14, 2020. - Р. 528-531. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12716 | - |
dc.description.abstract | The article provides an overview of modern methods and techniques of teaching humanities. The possibilities and factors of using distance education for teaching humanities are determined.Training methods are presented as tactical models of the learning process. It has been established that distance learning is a targeted interactive, asynchronous process of interaction between subjects and learning objects among themselves and with learning tools, and the learning process is indifferent to their spatial location. У статті подано огляд сучасних методів і прийомів викладання гуманітарних наук. Визначено можливості та фактори використання дистанційної освіти для викладання гуманітарних наук. Методи навчання представлені як тактичні моделі навчального процесу. Встановлено, що дистанційне навчання - це цілеспрямований інтерактивний, асинхронний процес взаємодії між суб’єктами та об’єктами навчання між собою та за допомогою засобів навчання, а процес навчання байдужий до їх просторового розташування | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Innovare Academics Sciences Pvt. Ltd | uk |
dc.subject | human disciplines | uk |
dc.subject | distance learning | uk |
dc.subject | educational process | uk |
dc.subject | pedagogy | uk |
dc.subject | methods | uk |
dc.subject | philology | uk |
dc.subject | literature | uk |
dc.subject | methodology | uk |
dc.subject | teaching | uk |
dc.subject | людські дисципліни | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | навчальний процес | uk |
dc.subject | педагогіка | uk |
dc.subject | методика | uk |
dc.subject | методологія | uk |
dc.subject | викладання | uk |
dc.subject | філологія | uk |
dc.subject | література | uk |
dc.title | Research of methods of teaching humanities discontinued in distance students | uk |
dc.title.alternative | Дослідження методів викладання гуманітарних дисциплін, припинене у дистанційних студентів | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музично – інструментальної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Natalya Koehn 2020.pdf | 275.9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.