Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12527
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Савенкова, Ірина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Savenkova, Irina Ivanіvna | - |
dc.contributor.author | Шагай, Мілена Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-22T09:57:47Z | - |
dc.date.available | 2021-09-22T09:57:47Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Савенкова І. І. Дизонтогенез розумового розвитку дітей молодшого шкільного віку з позиції психології часу / І. І. Савенкова, М. О. Шагай // Технології розвитку інтелекту. - Т. 3, № 4 (25). - 2019. - С. 1-15. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12527 | - |
dc.description.abstract | У статті запропонований об'єктивний метод хронометричної проби з метою диференціації рівня розумового розвитку дітей молодшого шкільного віку з синдромом раннього дитячого аутизму та зниженням інтелекту органічного ґенезу. Методи дослідження: експериментальний метод хронометрування з використанням електронного хроноскопу, який дозволяє визначити значення власної одиниці часу і точність у відтворенні часу на слух людиною. Purpose: The article suggests an objective method of a chronometric test with the goal of differentiating the level of mental development of primary schoolage children with early childhood autism syndrome and decreased intelligence organic genesis. Research Methods: Experimental Method timing using an electronic chronoscope which allows to determine the value of its own unit of time and accuracy in reproduction of time by ear by a person; methods of mathematical statistics: descriptive statistics, percentile statistics, methods of means values, comparison of average values by Student's t-test, relative error of playback duration; testing method of J. Guildford adapted for children 5-15 years old. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України | uk |
dc.subject | суб'єктивне сприйняття часу | uk |
dc.subject | власна одиниця часу | uk |
dc.subject | біологічний годинник індивіда | uk |
dc.subject | інтелект | uk |
dc.subject | хроноскоп | uk |
dc.subject | subjective perception of time | uk |
dc.subject | personal unit time | uk |
dc.subject | individual biological clock | uk |
dc.subject | intelligence | uk |
dc.subject | chronoscope | uk |
dc.title | Дизонтогенез розумового розвитку дітей молодшого шкільного віку з позиції психології часу | uk |
dc.title.alternative | Dysontogenesis of the mental development of primary school-age children from the perspective of the psychology of time | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психіатрії, медичної та спеціальної психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Savenkova Yryna Yvanovna 2019.pdf | 509.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.