Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12505
Title: | Транснаціональні освітні технології в контексті розвитку загальної музичної освіти |
Other Titles: | Transnational educational technologies in the context of the development of general music education |
Authors: | Хан, Хуйюнь |
Keywords: | транснаціональні освітні технології музична освіта педагочні технології музична культура школярів transnational educational technologies pedagogical technologies music education musical culture of schoolchildren |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Одеса (Україна), Бенгбу (Китай) |
Citation: | Хан Хуйюнь Транснаціональні освітні технології в контексті розвитку загальної музичної освіти / Хан Хуйюнь // Світова самоізоляція як можливість переосмислення : матеріали VI науково-методичного міжнародного Круглого столу (8 червня 2021 р.). – Одеса (Україна), Бенгбу (Китай): ОНПУ, 2021. – С. 211-216. |
Abstract: | Використання продуктивних педагогічних технологій на уроках музичного мистецтва може сприяти постановці загальної музичної освіти школярів на більш високому рівні. Пропонуємо педагогам-музикантам низку педагогічних технологій, які успішно застосовують найкращі учителі. Дані технології викликають у школярів підвищений інтерес та суттєво впливають на мотивацію учнів. The use of productive pedagogical technologies in music lessons can help to set the general music education of students at a higher level. We offer music teachers a number of pedagogical technologies that are successfully used by the best teachers. These technologies are of great interest to students and significantly affect the motivation of students. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12505 |
Appears in Collections: | Світова ізоляція як можливість переосмислення (2021) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Han Huiyun 2021.pdf | 1.62 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.