Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12496
Назва: | Особливості вивченння української мови для студентів іноземців, проблема білінгвізму |
Інші назви: | Features of learning the Ukrainian language for foreign students, the problem of bilingualism |
Автори: | Аргірова, Марія Василівна Аргирова, Мария Васильевна Arhirova, Mariia |
Ключові слова: | білінгвізм вивчення української мови іноземні студенти навчанні української мови як іноземної bilingualism foreign students study of the Ukrainian language teaching Ukrainian as a foreign language |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Одеса (Україна), Бенгбу (Китай) |
Бібліографічний опис: | Аргірова М. Особливості вивченння української мови для студентів іноземців, проблема білінгвізму / М. Аргірова // Світова самоізоляція як можливість переосмислення : матеріали VI науково-методичного міжнародного Круглого столу (8 червня 2021 р.). – Одеса (Україна), Бенгбу (Китай): ОНПУ, 2021. – С. 175-179. |
Короткий огляд (реферат): | Білінгвізм – це поширене явище в сучасному середовищі, тому дослідження мовних контактів і викликаних ними проблем є дуже важливим для сучасної України. З явищем білінгвізму, індивідуально чи масово, тісно пов’язана міжмовна сфера. Іноземні студенти, які навчаються у закладах вищої освіти, вступаючи на підготовчий факультет або на І рік навчання, відчувають проблеми насамперед мовного характеру. Адже одним із найважливіших чинників, що впливає на адаптацію студентів, є мовне середовище. Bilingualism is a common phenomenon in the modern environment, so the study of language contacts and the problems they cause is very important for modern Ukraine. The interlingual sphere is closely connected with the phenomenon of bilingualism, individually or en masse. Foreign students who study in higher education institutions, entering the preparatory faculty or the first year of study, experience problems primarily of a linguistic nature. After all, one of the most important factors influencing students' adaptation is the language environment. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12496 |
Розташовується у зібраннях: | Світова ізоляція як можливість переосмислення (2021) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Argyrova М. 2021.pdf | 1.56 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.