Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12429
Title: | Теоретико-методичні засади формування готовності майбутніх вихователів до використання інформаційно-комунікативних технологій в організації пізнавальної діяльності школярів: [монографія] |
Other Titles: | Theoretical and methodological principles of forming the readiness of future educators to use information and communication technologies in the organization of cognitive activity of students: [monograph] |
Authors: | Листопад, Олексій Анатолійович Lystopad, Oleksii Anatoliyovych Мардарова, Ірина Костянтинівна Mardarova, Iryna Kostyantynivna |
Keywords: | готовність майбутніх вихователів інформаційно-комунікаційні технології пізнавальна діяльність дошкільників майбутні вихователі readiness of future educators information and communication technologies cognitive activity of preschoolers |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | ФОП Бондаренко М. О. |
Citation: | Листопад О. А. Теоретико-методичні засади формування готовності майбутніх вихователів до використання інформаційно-комунікативних технологій в організації пізнавальної діяльності школярів: [монографія] / О. А. Листопад, І. К. Мардароова. - Одеса : ФОП Бондаренко М. О., 2021. - 164 с. |
Abstract: | У монографії розглядаються теоретико-методичні засади формування майбутніх вихователів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації пізнавальної діяльності дошкільників. Розкрито сутність і структуру феномена "готовність мйбутніх вихователів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації пізнавальної діяльності дошкільників". Визначено компоненти, показники та схарактеризовано рівні сформованості готовності майбутніх вихователів до використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації пізнавальної діяльності дошкільників. The monograph examines the theoretical and methodological foundations of the formation of future educators to the use of information and communication technologies in the organization of cognitive activity of preschoolers. The essence and structure of the phenomenon " readiness of future educators for the use of information and communication technologies in the organization of cognitive activity of preschoolers " are revealed. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12429 |
Appears in Collections: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Lystopad Oleksiy Anatoliyovych 2021.pdf | 29.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.