Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12380
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБогданова, Інна Михайлівна-
dc.contributor.authorBohdanova, Inna Mikhailivna-
dc.date.accessioned2021-09-09T09:34:12Z-
dc.date.available2021-09-09T09:34:12Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationБогданова І. М. Шляхи та засоби розвитку педагогічної інтуїції / І. М. Богданова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 5-6. – С. 149-152.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12380-
dc.description.abstractThe article presents theoretical research on mechanisms of manifestation of teacher’s intuition, which enabled elaborating some types of tasks. The latter are aimed at developing intuition of future teachers. One type of the tasks envisages manifestation of cognitive activity of future teachers, the other – level of their intellectual activity.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтворчий стиль діяльностіuk
dc.subjectконструктивна діяльністьuk
dc.subjectімпровізаційна діяльністьuk
dc.subjectіндивідуальний стиль діяльності педагогаuk
dc.subjectпедагогічна інтуїціяuk
dc.subjectякість педагогаuk
dc.titleШляхи та засоби розвитку педагогічної інтуїціїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bohdanova.pdf144.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.