Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12377
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколова, Алла Вікторівна-
dc.contributor.authorSokolova, Alla Viktoryvna-
dc.date.accessioned2021-09-09T09:19:25Z-
dc.date.available2021-09-09T09:19:25Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationСоколова А. В. Аналіз структури та моделей підготовки вчителів в університетах України, Англії та Шотландії / А. В. Соколова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 5-6. – С. 142-146.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12377-
dc.description.abstract. The aim of the article is to give a brief comparative analysis of models and structure of training teachers in Universities of Ukraine, England and Scotland, finding similarities and differences in technology of training teachers in Universities of present countries.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвища освіта Україниuk
dc.subjectструктура підготовки вчителів в університетахuk
dc.subjectмодель підготовки вчителів в університетахuk
dc.subjectуніверситети Україниuk
dc.subjectуніверситети Англіїuk
dc.subjectуніверситети Шотландіїuk
dc.titleАналіз структури та моделей підготовки вчителів в університетах України, Англії та Шотландіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sokolova a.pdf174.97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.