Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12332
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКущ, О. С.-
dc.date.accessioned2021-09-08T10:26:48Z-
dc.date.available2021-09-08T10:26:48Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationКущ О. С. Рольова економічна гра як засіб формування творчого мислення старшокласників у розвивальному навчанні / О. С. Кущ // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 5-6. – С. 50-53.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12332-
dc.description.abstractОднією із задач розвивального навчання є вміння педагога навчити дітей бачити проблему, визначати її межі, формулювати засоби, формули її вирішення. При такому підході учнів не цікавить той зразок, який їм дається, будь то правило чи визначення. Для них формула - не початок, а кінець навчання. Також однією із основних задач розвивального навчання є навчання творчого застосування отриманих навичок, творчої діяльності.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectекономічна граuk
dc.subjectрольова граuk
dc.subjectтворче мисленняuk
dc.subjectстаршокласникuk
dc.subjectрозвивальне навчанняuk
dc.titleРольова економічна гра як засіб формування творчого мислення старшокласників у розвивальному навчанніuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kucsh.pdf159.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.