Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12280
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтовба, Н. І.-
dc.date.accessioned2021-09-07T07:27:53Z-
dc.date.available2021-09-07T07:27:53Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСтовба Н. І. Вплив когнітивно-стильових особливостей учня на розуміння тексту / Н. І. Стовба // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 266-270.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12280-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі розуміння тексту молодшими школярами з різним когнітивним стилем. The article is dedicated to the problemof text comprehending by junior pupils with different cognitive styles.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтекстuk
dc.subjectсмислuk
dc.subjectрозумінняuk
dc.subjectкогнітивний стильuk
dc.titleВплив когнітивно-стильових особливостей учня на розуміння текстуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Stovba.pdf104.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.