Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12241
Title: | Сприймання як основа розуміння дошкільниками задач на конструювання |
Authors: | Біла, І. М. |
Keywords: | дошкільник конструювання творче сприйняття сприйняття спостережливість розуміння творча діяльність |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Біла І. М. Сприймання як основа розуміння дошкільниками задач на конструювання / І. М. Біла // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 138-143. |
Abstract: | Стаття розкриває характерні риси сприйняття в контексті процесу розуміння дошкільниками завдань на конструювання. The article demonstrates some characteristic features of pre-schoolers’ perception in terms of their comprehension of designing tasks. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12241 |
Appears in Collections: | 2010 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.