Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12232
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сорока, О. С. | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-03T10:13:17Z | - |
dc.date.available | 2021-09-03T10:13:17Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Сорока О. С. Взаємозв’язок візуального мислення та інтуїції у студентів творчих та нетворчих спеціальностей / О. С. Сорока // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 100-105. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12232 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається взаємозв'язок візуального мислення й інтуїції. Дається аналіз сучасних наукових підходів до вивчення інтуїції і її механізмів. Емпірично досліджується взаємозв'язок візуального мислення й інтуїції. Показано, що в студентів творчих спеціальностей рівень розвитку візуального мислення значно вище за показники рівня розвитку візуального мислення в студентів нетворчих спеціальностей. При високих показниках операціональних компонентів і процесуальних характеристик візуального мислення спостерігається високий показник розвитку інтуїції. The article theoretically and empirically investigates interconnection between visual thinking and intuition; analyzes modern scientific approaches to studies of intuition and its mechanisms. The author shows that students of creative specialties have a higher level of visual thinking than those of non-creative ones. High indices of operational components and processual characteristics of visual thinking are accompanied by a high indexof intuition development. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | візуальне мислення | uk |
dc.subject | дослідження | uk |
dc.subject | взаємозв’язок | uk |
dc.subject | інтуїція | uk |
dc.title | Взаємозв’язок візуального мислення та інтуїції у студентів творчих та нетворчих спеціальностей | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2010 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Soroka.pdf | 107.04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.