Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12210
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пов’якель, Н. І. | - |
dc.date.accessioned | 2021-09-02T12:23:00Z | - |
dc.date.available | 2021-09-02T12:23:00Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Пов’якель Н. І. Теоретико-методологічні проблеми креативності в структурі професійного мислення психолога-практика / Н. І. Пов’якель // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 21-25. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12210 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються основні теоретико-методологічні позиції й результати професійного розвитку креативності як базового й професійно-важливого компонента професійного мислення психолога-практика, позначаються шляхи й технології становлення креативності професійного мислення в сучасних студентів-психологів. The article considers some basic theoretical and methodological propositions and results of professional development of creativity as a basic and professionally important component of professional thinking of a practical psychologist; outlines ways and technologies of developing creativity of modern students. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | креативність | uk |
dc.subject | творче мислення | uk |
dc.subject | психолог-практик | uk |
dc.subject | продуктивність | uk |
dc.subject | професійне мислення | uk |
dc.subject | професійний розвиток | uk |
dc.subject | творча діяльність | uk |
dc.title | Теоретико-методологічні проблеми креативності в структурі професійного мислення психолога-практика | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2010 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Povyakel.pdf | 104.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.