Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12207
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, А. Б.-
dc.date.accessioned2021-09-02T12:08:47Z-
dc.date.available2021-09-02T12:08:47Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКоваленко А. Б. До проблеми проведення емпіричних досліджень у психології творчості / А.Б. Коваленко // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 8-12.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/12207-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується підхід, відповідно до якого творче завдання розглядається як модель творчої діяльності. Аналізується проблема критеріїврозуміння творчих об'єктів. Обґрунтовується використання прихованого змісту творчого завдання як основного критерію її розуміння. The article substantiates an approach due to which a creative task is regarded to be a model of creative activity. The author analyzes the issue on understanding creative objects; substantiates usage of implicit meaning of a creative task as the main criterion of its understanding.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтворчістьuk
dc.subjectтворче завданняuk
dc.subjectмодель творчої діяльностіuk
dc.titleДо проблеми проведення емпіричних досліджень у психології творчостіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovalenko.pdf105.56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.